اخبار
1402/5/30 دوشنبه
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت:
شهریه پیام نور نسبت به بقیه دانشگاه‌ها بسیار کمتر است

.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت: در اغتشاشات سال گذشته و به اذعان مسئولان امر، حتی یک مورد آشوب در دانشگاه‌های پیام نور رخ نداد در حالیکه در بسیاری از واحدهای این دانشگاه، چندین هزار نفر تحصیل می‌کنند و به طور همزمان، بیش از 500 نفر در کلاس‌ها شرکت دارند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور  دکتر علی پریمی در نخستین نشست آموزشی مدیران فرهنگی، دانشجویی و تربیت بدنی پیام نور سراسر کشور که بعد از ظهر چهارشنبه در مجتمع فرهنگی و آموزشی پیام نور شهرستان کهک برگزار شد اظهار کرد: دغدغه مسائل فرهنگی به صورت عملیاتی در مجموعه‌ی پیام نور وجود دارد نه اینکه صرفا شعار باشد.
وی افزود: کسانی که امروز می‌خواهند نسخه‌ای غیر منطقی و غیر معقول برای پیام نور بپیچند، این را بدانند که این دانشگاه از یادگارهای دوران امام راحل است و با مأموریتی که دارد، در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطقی که هیچ دانشگاهی حاضر به هزینه نبود، وارد میدان شد و آموزش عالی را توسعه داد.
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و در راستای حمایت از قشر محروم، اعلام می‌کنیم که با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا خدشه‌ای به رسالت و مأموریت پیام نور وارد شود گفت: در بعضی استان‌ها، دانشجویانی هستند که حتی نمی‌توانند به شهرهای اطراف خود بروند، حالا عده‌ای می‌خواهند به راحتی با سرنوشت این دانشجویان بازی کنند.
وی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته و به اذعان مسئولان امر، حتی یک مورد آشوب در دانشگاه‌های پیام نور رخ نداد در حالیکه در بسیاری از واحدهای این دانشگاه، چندین هزار نفر تحصیل می‌کنند و به طور همزمان، بیش از 500 نفر در کلاس‌ها شرکت دارند.
پریمی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور هم به اغتشاشات ورود نکردند و هم جنبه بازدارندگی را ایفا کردند.
وی با بیان اینکه همه ما نسبت به جهاد تبیین وظیفه داریم و باید آن را توسعه دهیم گفت: لازم است هر کس به اندازه کوچکی هم شده، به روشن‌گری بپردازد و هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی این کار را انجام دهد به خصوص در ارتباط با نمایندگان مجلس، این شفاف‌سازی را انجام دهیم تا بتوانیم جلوی اینگونه تصمیمات نسبت به پیام نور را بگیریم.
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور افزود: بحث شهریه پیام نور هم به عنوان دستمایه بهانه‌ی برخی علیه پیام نور قرار گرفته در حالیکه تعیین میزان شهریه ثابت و متغیر، بر اساس نظر کارگروه‌ها و تصویب در جلسه هیئت امنا است و جالب اینکه شهریه پیام نور از همان ابتدا نسبت به دیگر دانشگاه‌ها بسیار پایین بوده و هست. 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر