اخبار
1402/2/23 شنبه
در جریان سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به تبریز،
نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

.

در جریان سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به تبریز،
نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
در این نشست ضمن تشریح اهم ظرفیتها، برنامه ها و دستاوردهای دانشگاه پیام نور؛ طرحهای پیشنهادی و دغدغه های کلان دانشگاهی مورد بحث و تبادل نظر  قرار گرفت.

 در ابتدای این نشست دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با عرض خیر مقدم محضر میهمانان گرامی، ضمن ارائه گزارش مبسوطی از اهم فعالیتها، ظرفیتها و برنامه های آتی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور و بیان ایجاد صندوقهای حمایتی دانشجویی؛ جذب روبه رشد متوالی دانشگاه پیام نور در سالهای اخیر را نشانه اعتماد، رضایت مردمی و استقبال از رویکرد نظام آموزشی این دانشگاه دانستند.

 دکتر جمال پور با بیان اینکه قدردان زحمات نمایندگان مجلس و اعضای محترم کمیسیون آموزش هستیم افزودند؛ حسن نیت و حمایت نمایندگان از دانشگاه پیام نور موحبات امید افرینی و انگیره مضاف همکاران اداری و علمی این مجموعه در راستای خدمات مطلوب روز افزون به اینده سازان میهن عزیزمان خواهد شد.

 مهدی اسماعیلی نماینده محترم مردم شهرستان میانه و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این نشست با تشریح اقدامات ماندگار کمیسیون آموزش در حوزه فعالیتهای دانش بنیانی؛ بر محورهای اساسی کمیسیون در راستای حمایت از رشته های مهارتی و اشتغال افرین در جهت تسریع روند مسیر توسعه کشور اشاره نموده و از حمایت های مجلس از دانشگاه پیام نور در جهت ارتقای کیفیت آموزشی کشور خبر دادند.
ایشان همچنین با لحاظ گستره وسیع جغرافیایی دانشگاه پیام نور، سطح کیفی آموزشی دانش اموختگان پیام نور را مطلوب ارزیابی نمودند.

 حجت الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور نماینده محترم شهرستان های خواف و رشتخوار استان خراسان رضوی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شرقی، عمل به رسالت و ماموریت دانشگاه پیام نور را استثنایی خوانده و به دلیل فراهم شدن امکان تحصیل برای علاقمندان و محرومین کشور در دانشگاه پیام نور، از عزم جدی کمیسیون بر حمایت از پیام نور خبر داد.
ر ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی نماینده محترم همدان با اشاره و تائید سیستم و رویکرد آموزشی دانشگاه پیام نور، عدم حضور دانشجویان و دانشگاهیان پیام نوری در اغتشاشات اخیر را نشانه آگاهی و انقلابی بودن آنان خوانده و موفقیت و قبولی دانشجویان پیام نور در مقاطع بالاتر تحصیلات تکمیلی را در کتاب محوری و عدالت اموزشی آن دانستند.
ایشان ضمن اعلام حمایت قاطع از دانشگاه پیام نور افزودند: دولت نیز در حمایت از دانشگاه پیام نور اقدامات جدی انجام دهد.

 سپس دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده محترم مردم شیراز استخوان بندی آموزشی و قداست پیام نور را تمجید کرده و با اشاره به اولویت و موضوعات مطرح تربیتی در دانشگاه پیام نور، بر افزایش رشته های کاربردی اشتغال افرین تاکید نمودند.

 سخنرانی نهایی این نشست سرکار خانم دکتر شیوا قاسمی پور نماینده محترم مردم شهرستان های سروآباد و مریوان استان کردستان از انجام وظیفه به نحو قابل قبول دانشگاه پیام نور در حمایت از ادامه تحصیل محرومین خبر داده و از نقش حمایتی پیام نور از بانوان در کنار ایفای نقش مادری تقدیر نمود.
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن تقدیر از حسن نیت و توجه نمایندگان محترم به دانشگاه پیام نور، از مسئولین و نمایندگان محترم در خواست کرد با افزایش سرانه فرهنگی دانشجویان دانشگاهها در راستای اجرای برنامه های معنوی محتوا محور، به افزایش شور و نشاط دانشجویان کمک نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر